Azaroaren 25, Emakumeen aurkako indarkeria desagerrarazteko nazioarteko eguna

Gipuzko Buru Batzarra

Berriak

Ezagutzera eman
2020/05/05

Udalak zenbait mugikortasun-neurri ezarri ditu konfinamendurako

Helburua da urruntze sozialeko osasun neurriak errespetatu ahal izatea. Araututako Aparkatze Zerbitzua indarrean sartuko da deseskalamenduaren lehen fasearekin batera.
Udalak zenbait mugikortasun-neurri ezarri ditu konfinamendurako

Donostiako Udalak zenbait neurri hartzea erabaki du, oinezko eta bizikletazaleen mugikortasuna kalera irteten hasteko bidea ematen dien deseskaladaren hasierako faseak indarrean jarri ondoren ezarritako osasun-neurriak errespetatuz egin ahal izateko.

Horregatik, lehenengo fase batean, hiriko kale batzuk bizitegi-kale bihurtuko dira, oinezkoek, bizikletek eta autoek galtzada parteka dezaten (azken horiek 10 km/h-ko gehienezko zirkulazio-abiadurarekin).

Eduardo Chillida pasealekua eta Infanta Cristina, General Etxague eta Euskal Herria kaleak izango dira aldaketa horiek jasango dituztenak, nahiz eta Mugikortasun Saila erregulazio honekin bateragarriak diren leku gehiago aztertzen ari den.

Kale horiek behar bezala seinalaturik egonen dira, eta abiadura muga ere seinalatuko da, bide-markaren bidez. Seinaleztapen lanak egunez eginen dira, bide horiek jasan ohi duten trafiko dentsitate txikia dela eta.

Bigarren fase batean, Segundo Ispizua eta Bermingham kaleak ere bizitegi-kale bihurtuko dira, baina lan horiek gauez eta denborak uzten duenean egin beharko dira.

Intxaurrondo auzoan  honako kale hauek ere aldatuko dira: Arroas, Jose Maria Busca Isusi, Telesforo Aranzadi, Bixenta Moguel, Galizia (Baratzategi eta Sibilia artean), Beltrán Pagola eta Pedro Axular .

Bestalde, eta bizikleta bidezko mugikortasunaren aldeko neurri gisa, Askatasunaren hiribideko erdibitzaileari erantsitako barneko erreiak 30 errei gisa jarriko dira bi noranzkoetan, seinale bertikalen eta bide-marken bidez, txirrindulariak segurtasunez ibil daitezen. Gainera, Kontxako bidegorriarekin eta Santa Katalinako zubiarekin lotuko dira, ekialde-mendebalde zirkulazioa errazteko.

Ibilgailu motordunetarako mozketak

Baterako existentziako neurri horiez gain, maiatzaren 6tik aurrera, astelehenetik igandera, 7:30etik 10:00etara eta 20:00etatik 21:30etara, mozketa hauek egingo dira:

1) Eduardo Chillida pasealekua

Adierazitako ordutegian moztuko da ibilgailu motordunen joan-etorria, zamalanak egin behar dituzten ibilgailuena eta pasealekuko 15. zenbakian dagoen garajera doazen ibilgailuena izan ezik. Ordutegi horretatik kanpo, pasealekua aldi berean egonen da eta gehienez ere 10 km/h-ko bide-marka izanen du.

2) Pasealeku berria

Ibilgailu motordunak aipatutako ordutegian itxiko dira, baimenduta dauden ibilgailuak izan ezik.

3) Kontxako pasealekua

Kontxako pasealekuko erreietako bat erreserbatuko da Antiguoko tunelaren eta Mirakontxako pasealekuaren arteko bide-zatian, txirrindularientzat. Horrela, espaloian dauden txirrindulariek eta pertsonek egungo bidegorria erabili ahal izango dute.

Izan ere, Kontxako barandaren obrek bat egiten dute puntu horretan, eta, beraz, gainerako erreia ibilgailuen trafikorako eta garraio publikorako erabiltzea aztertzen ari dira. Ibilgailu motordunak Mirakontxa pasealekutik - Sanserreka - Pio Baroja pasealekutik desbideratuko dira.

TAO zerbitzua astelehenean hasiko da berriro Donostian

Aparkatze Arautuaren Zerbitzua (TAO zerbitzua) datorren astelehenean, maiatzak 11, Donostiara egitzuliko da berriro. Horrela, aparkatze arautuaren eremuan aparkatzeko beharrezkoa izango da dagokion TAO tiketa lortzea eta eremu bakoitzerako ezarritako gehieneko aparkatze denborei erantzutea. 

Bertakoentzako aparkaleku-bereizgarriaren bidez identifikatutako ibilgailuei dagokienez (TAO bineta), bereizgarrian adierazitako aparkaleku-sektorean bakarrik aparkatu ahal izango dira, eta merkataritza-guneetan aparkatzea (15` Guneak) gainerako erabiltzaileen baldintza beretan egingo da: tiketa lortuko da, eta aparkatzeko ezarritako gehienezko denbora hartuko da kontuan.

Gaur egungo deskonfinamenduaren ondorioz, pertsona asko lanera itzuli behar dira, ibilgailu pribatuan gero eta joan-etorri gehiago egiten dira, eta, beraz, hirian dagoen aparkaleku-toki urria administratu behar da, ahalik eta modu arrazionalenean erabili ahal izateko.

Ezagutzera eman

Nabarmenak...

Berri ikusiagoak...

YouTube